9.05.2011 г.

Дамян Георгиев е първият независим кандидат за старозагорски кмет

Инициативен граждански комитет издигна кандидатурата на адвокат Дамян Георгиев в надпреварата за кметския пост в Стара Загора. Адвокат Евгени Милушев, Тити Папазов, ректорът на Тракийския Университет проф.Иван Станков и деканът на Стопанския факултет доц. д-р Иван Георгиев, са част от хората, които гласуват доверие на Георгиев за предстоящия вот. Дамян Георгиев доби популярност с футболния клуб Берое, като под негово ръководство отбора спечели Купата на България, но после бе отстранен от ръководството.
„Аз ще бъда независим кандидат, въпреки че очаквам подкрепата на политическите партии, в това число и на ГЕРБ. Дали политическите ръководства ще ме припознаят като техен кандидат зависи от техните форуми. Не мога да кажа, че съм кандидат на д-р Евгений Желев нито на АБВ. Аз съм Дамян Георгиев. Приемам номинацията със силни чувства, защото това е една голяма отговорност. Стара Загора заслужава да има независим кандидат за кмет и смятам да спечеля тези избори. Надявам се гражданите да ме подкрепят", каза Дамян Георгиев.
Номинацията му става факт в деня на Европа и в Деня на победата над фашизма, а от Инициативния комитет се надяват, че победата ще се повтори и в деня на изборите.
В надпреварата за кметския пост Дамян Георгиев влиза с мотото „Стара Загора-модерен, зелен и чист град".
Това е втората официална кметска номинация в града на липите, след като преди около месец Волен Сидеров обяви подкрепата си за местния лидер Михаил Михайлов. Големите политически сили все още изчакват и не обявяват имената на своите кандидати, въпреки че слухове има и от страна на ГЕРБ. Според тях сондажи е имало с народните представители Недялко Недялков и Живко Тодоров.

Няма коментари:

Публикуване на коментар