Дебютната книга на спортния журналист Тодор Шабански „100
начина медиите да работят за нас" вече е на пазара. Издателство
„Книгомания" е заложило на ценен пътеводител в съвременната информационна
интернет джунгла.
100-те кратки съвета са илюстрирани със свежи графики, които
помагат лесно и бързо да разберем как можем да активираме и да ангажираме
медиите в наш интерес. Това издание ще ви научи да отсявате информацията. То ще
ви помогне да разбирате кое е важното по най-бързия възможен начин. Ще
разберете как да разпознавате троловете, какви са рисковете на социалните мрежи
и как да изчистите паразитите от речта си.
И още – има ли цензура в медиите и има ли независими медии.
Плюс: кои са най-важните 6 принципа в комуникациите. Наред с това - да не се
занимавате с незначителните, негативни, безполезни и често вредни за вас
неща. Ще ви пести време, пари и нерви.
То ще ви даде увереност, че можете сами да определяте как,
по какъв начин да ползвате, но и да се възползвате от информацията и от
медиите.
Да ги използвате, като пренасочите тяхната агресивност,
настъпателност и дори нахалност, безпардонност в нужната от вас посока. Да ги
накарате да заработят за вас. Според автора „Медиите са най-бързото и лесно
средство да решите проблем, да добиете популярност, че дори да спечелите като
контролирате обществото и направлявате събитията".
В съвременния свят на глобални комуникации и модерни
технологии човек е все по-зависим от медиите. Влиянието, което средствата за
осведомяване оказват върху личността става все по-определящо за нейното
развитие, същностно позициониране и реализация в обществото. Всеки човек
се изгражда и променя под влиянието на медиите, независимо дали осъзнава или не
този безспорен факт. Всеки човек обаче вече може и да печели,
да преуспява, да променя съдбата си, а и света чрез медиите. Тази книга е
точно за това.
Няма коментари:
Публикуване на коментар