8.04.2015 г.

"Фантоми на мюзикъла" представят на старозагорската оперна сцена

Едно талантливо момиче се включи в екипа, който вече готви новите "Фантоми на мюзикъла". Златна Михайлова през 2013 г. направи плаката за премиерата на операта "Пощальонът от Лонжюмо" от Адолф Адам - постановка на Държавна опера-Стара Загора и опера, изпълнена за първи път в България.
Как представя себе си самата Златна?
 "Завършила съм НБУ, специалност сценография през 2009 и оттогава приключенствам между София, Хамбург и Стара Загора. Работила съм по няколко пиеси в ДТ „Гео Милев” – Стара Загора, астистирала съм на френски режисьор в Национална софийска опера, изработвала съм съм шантави реквизити за мюзикъли в Хамбург, правила съм костюми за оперно-театрална яхта в Сицилия. Имам зад гърба си редица нестандартни, разнолики, интересни свободни проекти. Последният ми собствен проект беше Изложба – инсталация „Международен пътеводител на екстремния свободен театър”, показана в САМСИ (Софийски Арсенал – музей на съвременното изкуство) 7-18.11.2012 година, в рамките на АСТ – фестивал на свободния театър , където аз бях куратор, изследовател-пътешественик" /2013 г./
Добавяме само - Златна е наше момиче, родена и расла в Стара Загора, един от Кметовете на Млада Загора в недалечното минало. През октоври 2014 година Златна Михайлова бе сценограф на българо-немския спектакъл „Пепеляшки ООД“ /Театрален наръчник за (разочаровани) принцеси на три езика /, създаден от  Организация за съвременно алтернативно изкуство и култура „36 маймуни” и ТАРТпродъкшън – Щутгарт. Спектакълът бе преставен в зала Underground на ТР "Сфумато" и в Щутгарт, Германия. Финансиран е от Столична програма "Култура" на Столична община за 2014 г., Национален фонд култура, LaFT Baden Wurttenberg e.V. с фонд на Министерството на науката, изследванията и изкуството Баден-Вюртемберг и се осъществява в партньорство с Театрална работилница "Сфумато" и "OST- Свободната сцена в депото", Щутгарт.
„Фантомите на мюзикъла“ с костюми на Златна Михайлова, режисура Георги Динев, хореография Ромина Славова, сценография Борис Стойнов - може да видите на 22 април от 19 часа на сцената на Държавна опера-Стара Загора. Със специалното участие на МИЛИЦА ГЛАДНИШКА и Весела Морова, солисти, хор и оркестър на Държавна опера Стара Загора. Диригент – Любомир Денев.

Няма коментари:

Публикуване на коментар