Тази тенденция се забелязва ясно и у нас, където Facebook
се е превърнал в основeн рекламен канал за малките и средни предприятия. Това
сочат данните на най-успешната агенция за Facebook маркетинг в България
BeShared.
”Facebook все повече ще измества традиционните рекламни
канали като телевизията, вестниците и билбордовете. Нарастването на
популярността на социалната мрежа даде невероятната възможност на малките
предприятия да развиват своя бизнес чрез достъпна реклама. Повечето собственици
на малки и средни компании вече осъзнават стойността на услугите на Facebook,
който бързо се превърна в основен рекламен канал на тяхната марка”, казва
Борислав Айтов, изпълнителен директор на BeShared.
Причините за разрастването на пазара са няколко. Първо,
рекламата във Facebook през 2012 година е отбелязала 22% ръст на възвращаемост
на инвестициите, показва скорошно изследване на най-големия в света
технологичен уебсайт Mashable.
Другото обяснение е в ефективната и рентабилна целева
реклама, която социалната мрежа осигурява. „Facebook е единственият рекламен
канал, който позволява точно таргетиране на вида на аудиторията, до която
искате да достигнете. Това е изключително ценно за малкия бизнес, който все
повече търси услугите ни”, казва Айтов.
Според него търсенето на Facebook маркетинг в следващите 4
години ще се увеличи с поне 80%, следвайки световните тенденции в тази област.
„Собствениците на малък и среден бизнес в България се обръщат към нас, тъй като
кампаниите в социалната мрежа са лесно измерими и дават бързи резултати. На
малък пазар като нашия бързината е основно конкурентно предимство. Освен това
рекламните кампании във Facebook позволяват лесна комуникация с публиката”,
коментира още той.
Няма коментари:
Публикуване на коментар