6.12.2013 г.

Фронтменът на „Ренегат” Константин Кацаров представи новата си книга „Паралел”

Фронтменът на рок-групата „Ренегат” Константин Кацаров представи на 3 декември, в книжарница „Хермес” в Пловдив, новия си роман”Паралел”. Това е втора негова книга, която издават през 2013-а, след „Пепел”. Коцето е автор и на романите „Дрибъл” (2005 г.), „Мутра” (2006 г., която е издадена и като първия български аудиороман) и „Какавида” (2008 г.), написан съвместно с Надежда Михайлова, с която се познават само виртуално. Коцето, през тази година, даде старт и на нова своя инициатива – роман, който ще се пише в съовторство, озаглавен „Аз лъжецът”.
„Писател е титла! Аз не съм писател. Почти сигурно е, че в този мой живот няма и да стана.Аз съм автор на истории. Обичам да ги разказвам. Ако и след мен те се помнят, значи съм успял!” – казва рокаджията който се бори с коварното раково заболяване.
„Паралел” започва с предупреждението, че съдържа нецензурни текстове! Еротика, необуздан секс и една разтърсваща любовна история са преплетени в сюжета, който не може да бъде разказан накратко. Просто трябва да се прочете…
Близки и почитатели на творчеството на Константин Кацаров дойдоха на предпремиерата на книгата, както и да го подкрепят в този труден за него момент. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар