7.01.2015 г.

Политически трик донесе стабилни приходи за филма „Интервюто”

Хакерската атака срещу „Сони пикчърс” вероятно ще се окаже рекламен трик.  Провокативният филм "Интервюто" на компанията "Сони пикчърс" е спечелил над 31 милиона долара от платено разпространение онлайн и по кабелни телевизии, предадоха Ройтерс и Асошиейтед прес, като се позоваха на киностудиото.
Между 24 декември и 4 януари комедията е събрала над 4,3 милиона продажби и платени гледания по интернет или други платформи за видео по заявка.
До момента филмът е спечелил 5 милиона долара от прожекции след пускането му в 580 независими кина в Северна Америка.
Първоначално прожекциите бяха спрени поради хакерска атака срещу филмовата компания, тъй като сюжетът е политически. В основата му е атентат срещу севернокорейския вожд Ким Чен Ун. Затова и акцията бе обявена като заплаха за американската сигурност и бе джиросана на севернокорейците и техния лидер. В крайна сметка международния скандал напълни касичката на „Сони” с финансови постъпления, които са повече от добри за старт на нова филмова продукция…

Няма коментари:

Публикуване на коментар