Авторът на бестселъри Джеймс Патерсън си постави за цел да
разтърси книгоиздаването в пряк и в преносен смисъл. Американският автор подготвя
първата експлодираща книга, съобщи Ройтерс.
Който успее да задели 294 038 щатски долара, освен новия
екземпляр от „гърмящата” книга Private Vegas, ще получи срещу тях и право на
обяд с Патерсън и екземпляр от новия му роман. Търсачът на нестандартни усещания
ще има на разположение само 24 часа, за да го прочете, преди книгата да
експлодира. Как точно ще стане това не се уточнява, но за безопасност ще бъде
изпратен екип за специално реагиране.
В рамките на промоцията 1000 фена на Джеймс Патерсън ще могат да свалят безплатно книгата от уебсайта selfdestuctbook.com. Копията ще са с 24-часов таймер, като няма да има възможност той да бъде спрян или действието му да бъде отменено.
"24 часа след като започнете да четете, книгата вече няма да бъде там", заяви в интервю 67-годишният Джеймс Патерсън. „Надявам се това да стимулира вниманието".
Патерсън обясни, че заради затварянето на много книжарници, е все по-трудно да се привлича внимание към книгите. Затова издателите трябва да са изобретателни като кинокомпаниите. За разлика от премиерите с червен килим на филмовата индустрия, пускането на книгите в продажба преминава много по-спокойно - с четене на откъси и раздаване на автографи.
"Издателският бизнес трябва да е конкурентен на филмите и интернет. Това е страхотен начин да бъде привлечено вниманието върху книга по изцяло нов начин. В историята на книгоиздаването никога не е правено подобно нещо", обясни Джеймс Патерсън.
Романът Private Vegas е от серията "Детективска агенция "Private" с главен герой Джак Морган. След специалното лансиране, измислено от агенция Mother New York, романът ще се продава като останалите книги. Патерсън се надява да съживи американското книгоиздаване, чиито приходи за 2013 г. са 27 милиарда долара.
В рамките на промоцията 1000 фена на Джеймс Патерсън ще могат да свалят безплатно книгата от уебсайта selfdestuctbook.com. Копията ще са с 24-часов таймер, като няма да има възможност той да бъде спрян или действието му да бъде отменено.
"24 часа след като започнете да четете, книгата вече няма да бъде там", заяви в интервю 67-годишният Джеймс Патерсън. „Надявам се това да стимулира вниманието".
Патерсън обясни, че заради затварянето на много книжарници, е все по-трудно да се привлича внимание към книгите. Затова издателите трябва да са изобретателни като кинокомпаниите. За разлика от премиерите с червен килим на филмовата индустрия, пускането на книгите в продажба преминава много по-спокойно - с четене на откъси и раздаване на автографи.
"Издателският бизнес трябва да е конкурентен на филмите и интернет. Това е страхотен начин да бъде привлечено вниманието върху книга по изцяло нов начин. В историята на книгоиздаването никога не е правено подобно нещо", обясни Джеймс Патерсън.
Романът Private Vegas е от серията "Детективска агенция "Private" с главен герой Джак Морган. След специалното лансиране, измислено от агенция Mother New York, романът ще се продава като останалите книги. Патерсън се надява да съживи американското книгоиздаване, чиито приходи за 2013 г. са 27 милиарда долара.
Няма коментари:
Публикуване на коментар