Възстановяването на летището край Стара Загора
е една от дългосрочните икономически теми, които се прехвърлят от едни
управляващи на други, както и прословутия тунел под Шипка. При всеки един от
тези проекти си има специфика. Тунелът е проект със столетна история, при него
трябва решение на най-високо правителствено ниво. За летището също, но важното
е, че и в момента то съществува, макар и отдавна да няма не само самолети, но и
писта дори. Обаче си има борд, който се използва за партийна хранилка.
Заплатите си ги бива, пък и нали печели?
Защото летището основно се препитава с отдаването на площи под наем и
провеждането на агроизложение, където пак се печели от наеми. Затова в борда се
плаща хубаво, на наши или ваши, понякога и на техни другари. Предстоящата смяна
в директорския бордс е очаква до десетина дни, за да бъде вписана в Търговския
регистър. Чорбаджиев и Тонев идват на мястото на Бойчо Биволарски и Ваня Стоева,
които са червени и освободени със заповед от 20 януари.
Димитър Чорбаджиев е дългогодишен
мениджър продажби в „Ауто хит“, Стара Загора, и областен координатор на
Движение „България на гражданите“. Инж. Тончо Тонев е член на общинския и на
областния съвет на СДС в Стара Загора.
Когато дойде чужда делегация водят я на
летището, да търсят инвеститори за изграждането на голям транспортен хъб,
каквито са плановете за възкръсването му. Локацията била подходяща, парите щели
да се избият и да се изгради най-големия карго-център на Балканите. А заралии,
ако това стане, ще понесат шума и проблемите на многото полети! Тях няма защо
да ги питат. Важното е да има инвестиции от няколкостотин милиона. Ама незнайно
защо инвеститорите гледат, цъкат с език и не инвестират. Може би, защото се срещат
с този виден партиен борд и не очакват такива хора да се грижат, без да пипат,
вложените капитали! Това пък може е за добро...
Няма коментари:
Публикуване на коментар