5.11.2015 г.

Американските полицаи на бойкот срещу Куентин Тарантино

Полицейски драми не само у нас. На Запад обаче имат различни проблеми, като например филм на Куентин Тарантино.
След като цяла седмица полицейски синдикати призовават да бъде бойкотиран новият филм на Куентин Тарантино, режисьорът каза, че не се отказва от коментара си за полицейската бруталност и че нищо не може да му попречи да огласява мнението си, съобщи

Асошиейтед прес, цитирани от БТА.
Тарантино каза пред "Лос Анджелис таймс", че полицейски организации се опитват да го сплашат. "Вместо да се занимаят с проблема за полицейското насилие в страната, те предпочитат да ме нарочат", казва режисьорът.
"Посланието им е много ясно - те искат да ме накарат да мълча. Искат да ме дискредитират. Искат да ме смутят. Искат да ми затворят устата и което е по-важно - да изпратят послание до всички известни хора, които биха поискали да застанат на моя страна".
Енергичният отговор на Куентин Тарантино показа, че той не се отказва от думите си, казани на митинг в Бруклин, когато обяви, че е "на страната на убитите".
Заради тях няколко полицейски организации призоваха да бъде бойкотиран филмът му "Омразната осморка", който ще бъде пуснат в киносалоните на 25 декември и се очаква да е претендент за наградите "Оскар".
Вчера компанията "Уайнстийн", която е дистрибутор на филмите на Тарантино, каза, че подкрепя правото му да говори каквото иска.

Няма коментари:

Публикуване на коментар