9.02.2012 г.

VIVACOM дава компенсации заради срива в комуникациите на 6 февруари


VIVACOM компенсира клиентите си с една седмица безплатен интернет и 50 допълнителни минути към фиксираните планове на потребителите, заради техническите проблеми в понеделник, в резултат от смущения в системата на оператора. За да бъдат компенсирани, потребителите трябва да направят заявка за проблема, който са имали със съответната услуга. Начините за подаване на заявки са публикувани на сайта на телекома - http://www.vivacom.bg. Компенсацията ще важи както за частни, така и за бизнес клиенти на телекома.
Във фирмения сайт е формата, която трябва да се попълни за да получат потребителите компенсация за услугите, за които имаше затруднения на 6 февруари 2012 г. След като се попълни формата и се получи потвърждение, че въведената информация е изпратена и коректна, компанията ще добави бонусите към определения абонат. Заявление за желанията за компенсация на съответната услуга може да се подаде и в най-близкия магазин на VIVACOM след 9 февруари 2012 г.
Срок за заявяване на проблема: до 15 март 2012 г.
В случай, че проблема в мрежата на 
VIVACOM на 6 февруари 2012 е засегнал повече от една ползвана от Вас услуга е необходимо да попълните формата отделно за всяка услуга, пише в сайта на компанията.

Няма коментари:

Публикуване на коментар