6.05.2015 г.

Топки

Да вземе шефът да ми увеличи заплатата…Ще го целувам отпред и отзад. Това го споделих с колегата Петьо, пък той рече – педерас, без т от края. Не разбрах за шефа ли го каза или за мен. Като се замисля за съдбата си, доплаква ми се. На 30 и кусур години съм, живея в жилището на родителите си, заплатата свършва десетина дни преди да дойде време за новата. Трагедия! И ха заем от тоз, я от онзи и после като върна парите пак съм в несъстоятелност. Че то живее ли се с четири стотачки в днешно време. Когато купувам нещо все ми се струва скъпо, а ако случайно продавам, все си мисля че съм се минал. А трябва да плащам и всичките си режийни, защото татко каза да съм се учил на самостоятелност. Лесно му е на него и на майка, нали се оттеглиха на село. Плюс това пенсията му е седем стотака, че и отгоре. Вярно, работил е, ми аз да не лежа на работа, бачкаме и извънредно ама бонуси – йок! Попитах шефа няма ли да даде нещо отгоре за извънредните часове? Той пък ме попита кой пръст ми бил средния, щото това сме щели да получим… Страшно съм я закъсал!
Някои колеги разчитат на хазарта, други теглят заеми и всички са вътре. Щото когато вземат пари – хубаво, ама обикновено са все на операция изваждане. Мен пък ме е страх да правя като тях. Те ми викат – нямаш топки! Да, ама не – топки имам, пари обаче - не.
Татко също играе комар, ама само тото. Казва – не за печалба, а за удоволствие, пък и помагал на спорта. Абе хубаво помага, ама защо не на мен. Веднъж случайно налучках сполучливата комбинация. Тя е следната:
Баща ми играе всеки тираж комбинация за 16 лева. На седмица това прави 32, а на месец 124 лева. Доста добра субсидия за моя прокъсан бюджет. Когато живееше в града, сам си пускаше фиша. Сега ми праща пари и аз имам този ангажимент. Започнах да прибирам парите, а числата не пускам. Добре ама веднъж излязоха няколко тройки и аз ги изплатих от натрупания фонд. Вчера обаче ми се стори, че са излезли номерата от неговата комбинация. Боже, колко се притесних, щото ако е шестица не мога въобще да я покрия, че даже бих се разсиновил за своята постъпка, ако си бях баща де. Когато проверих в сайта на тотото направо си отдъхнах, не били нашите числа, пък и джакпота бил спечелен в Козлодуй. Дотам я докарах, да се радвам, че друг печели. Сега се колебая дали да пусна поредния фиш или да си взема гарантираната печалба. Ако я карам така, нищо чудно, някой ден да получа инфаркт и да гушна букета млад и зелен. Взех радикално решение, когато съм изнервен винаги лягам да спя. Заспах и сънувах топки…Представяте ли си – топки…

Лукавиян

Няма коментари:

Публикуване на коментар