Основателят на първата частна фирма в Стара Загора и в региона за обучение на
шофьори „Родео” Митко Трайков, в отворено писмо, описва причините за
продължаващото увеличение на жертвите на пътя. Своето становище той е изказвал
многократно, включително и с писма до много институции. Сега той разпространи
отворено писмо до медиите, явно поради липсата на разбиране от страна на
компетентните служби. Публикуваме го без промени. Дали този път г-н Трайков ще
получи отговор от представителите на държавата?
ОТВОРЕНО ПИСМО ДО МЕДИИТЕ
от
Митко Трайков – автоинстуктор
Митко Трайков – автоинстуктор
Дами и господа, представители на четвъртата власт!!!
Войната по пътищата ще става по-ожесточена!!! Управляващите имитират все по-големи мерки за борба с „джигитите”, като ни съветват да ги преследваме, записваме и ако оживеем след гонката да предадем записа в МВР. Вие сте странични наблюдатели и само отразявате и дори възхвалявате техните „усилия”. Те вървят след събитията и се опитват да се справят с последствията , а причините прикриват. Предлагат да се въведе отново полигона и часовете по практика да се увеличат. Проблемът не е в броя на часовете, а че не се дават. Любителите се научават само да държат пътя. По време на изпита изпитвача работи с педалите. За категории „C”, „D”, „A” курсистите се качват да карат един- два пъти/ако изобщо се качват/. Курсове за „Професионална компетентност”, „Превоз на опасни товари”, „Електрокаристи, Мотокаристи”, „Багеристи” и други изобщо не се карат, а се издават само документи. От 1999г. изпитите на кандидат шофьорите преминаха от КАТ в ДАИ. От тогава в ИААА за подготовката на водачи отговаря една „другарка”, която съсипа професията ни. В момента са единици инструкторите, които се издържат от тази професия. Останалите са „любители инструктори”, които основната им професия е някаква друга, а след 17ч. като хоби завъртат по 2м/ч. „Другарката” създаде така наречения от нас „Моделът -ТЯ”. „Елитни” учебни центрове на които тя помага, а те помагат на нея. Тези, които не влизат в схемата се гонят „по устав”. Останахме малко такива.
ТОВА Е ИСТИНСКАТА ПРИЧИНА ЗА ВОЙНАТА ПО ПЪТИЩАТА. КОРУПЦИЯТА В МИНИСТЕРСТВОТО НА ТРАНСПОРТА. ЕТО КАЗВАМ ГО НА ВИСОК ГЛАС:
„В МИНИСТЕРСТВОТО НА ТРАНСПОРТА ИМА ГНИЛИ ТИКВИ”
В продължение на години сме подавали сигнали до всички държавни институции, медии и дори до Европейския съюз. Прилагаме и документи уличаващи корупционната схема, но всичко се прикрива и не се дава гласност.
ЗАЩОТО ТОВА Е ДЪРЖАВНА ОРГАНИЗИРАНА ПРЕСТЪПНА ГРУПА!!!
От 25г. съм инструктор и шофьорски книжки са се продавали винаги. В последните години това стана организирано и масово. Преди всеки изпитвач си „работеше” за себе си в комбина с един двама инструктори. Сега има стройна организация ръководена от Министерството и всичко се знае, колко се печели и на кой какъв процент се полага.
Схемата е следната:
Инструкторът когато прецени възможностите на кандидат шофьора му предлага да си плати или само теоретичния изпит или само практичния или пълна „застраховка”. Изпитвачът остава процент за себе си, а остатъка предава на началника си. Той обаче събира пари и от служителите от пътния контрол. Те събират „такса спокойствие” от транспортните фирми, които претоварват камионите и карат технически неизправни камиони и автобуси. Пунктовете за технически прегледи, които си плащат таксата, издават документи без да извършват реално прегледи. Записите от камерите им никой не ги гледа/както и нашите/. Началникът от своя страна оставя процент за себе си и предава парите в Изпълнителна Агенция Автомобилна Администрация. Там се разпределят проценти за отделните служители, за директора и министъра. Останалите пари отиват в партийните каси. Партиите са си разпределили държавните институции и всички крадат и ги използват за чадъри за своите фирми и да рекетират другите.
ТОВА Е ОБЩЕСТВЕНА ТАЙНА, А ВИЕ СИ МЪЛЧИТЕ!?
ЗАЩО?!?!?
ТОВА СЪЩО Е ОБЩЕСТВЕНА ТАЙНА И ВСИЧКИ НИЕ ЗНАЕМ ЗАЩО !?!?
ВСИКИ СТЕ ЗАВИСИМИ ОТ ПАРТИИТЕ И СЕ СТРАХУВАТЕ ЗА ЗАПЛАТКИТЕ СИ!
ТАКА ЛИ СРЕД ВАС НЕ ОСТАНАХА СМЕЛИ ХОРА, КОИТО ДА ВЪЗСТАНАТ?
ДА СМЕЛИТЕ ВЕЧЕ НЕ РАБОТЯТ КАТО ЖУРНАЛИСТИ, А САМО КАТО „ЛЮБИТЕЛИ- ЖУРНАЛИСТИ” В НЯКОИ САЙТОВЕ.
ДАМИ И ГОСПОДА ОТ ЧЕТВЪРТАТА ВЛАСТ, СЕГАШНОТО СТАТУКВО ЩЕ СЕ ПРОМЕНИ, КОГАТО „ЛЮБИТЕЛИТЕ- ЖУРНАЛИСТИ” СТАНЕТЕ БОЛШИНСТВО !!!
А, ВОЙНАТА ПО ПЪТИЩАТА ЩЕ НАМАЛЕЕ, КОГАТО „ИНСТРУКТОРИТЕ- ЛЮБИТЕЛИ” СТАНАТ МАЛЦИНСТВО!!!!
БЪЛГАРИЯ ЦЯЛА СЕГА ВАЗИ ГЛЕДА !!!
Войната по пътищата ще става по-ожесточена!!! Управляващите имитират все по-големи мерки за борба с „джигитите”, като ни съветват да ги преследваме, записваме и ако оживеем след гонката да предадем записа в МВР. Вие сте странични наблюдатели и само отразявате и дори възхвалявате техните „усилия”. Те вървят след събитията и се опитват да се справят с последствията , а причините прикриват. Предлагат да се въведе отново полигона и часовете по практика да се увеличат. Проблемът не е в броя на часовете, а че не се дават. Любителите се научават само да държат пътя. По време на изпита изпитвача работи с педалите. За категории „C”, „D”, „A” курсистите се качват да карат един- два пъти/ако изобщо се качват/. Курсове за „Професионална компетентност”, „Превоз на опасни товари”, „Електрокаристи, Мотокаристи”, „Багеристи” и други изобщо не се карат, а се издават само документи. От 1999г. изпитите на кандидат шофьорите преминаха от КАТ в ДАИ. От тогава в ИААА за подготовката на водачи отговаря една „другарка”, която съсипа професията ни. В момента са единици инструкторите, които се издържат от тази професия. Останалите са „любители инструктори”, които основната им професия е някаква друга, а след 17ч. като хоби завъртат по 2м/ч. „Другарката” създаде така наречения от нас „Моделът -ТЯ”. „Елитни” учебни центрове на които тя помага, а те помагат на нея. Тези, които не влизат в схемата се гонят „по устав”. Останахме малко такива.
ТОВА Е ИСТИНСКАТА ПРИЧИНА ЗА ВОЙНАТА ПО ПЪТИЩАТА. КОРУПЦИЯТА В МИНИСТЕРСТВОТО НА ТРАНСПОРТА. ЕТО КАЗВАМ ГО НА ВИСОК ГЛАС:
„В МИНИСТЕРСТВОТО НА ТРАНСПОРТА ИМА ГНИЛИ ТИКВИ”
В продължение на години сме подавали сигнали до всички държавни институции, медии и дори до Европейския съюз. Прилагаме и документи уличаващи корупционната схема, но всичко се прикрива и не се дава гласност.
ЗАЩОТО ТОВА Е ДЪРЖАВНА ОРГАНИЗИРАНА ПРЕСТЪПНА ГРУПА!!!
От 25г. съм инструктор и шофьорски книжки са се продавали винаги. В последните години това стана организирано и масово. Преди всеки изпитвач си „работеше” за себе си в комбина с един двама инструктори. Сега има стройна организация ръководена от Министерството и всичко се знае, колко се печели и на кой какъв процент се полага.
Схемата е следната:
Инструкторът когато прецени възможностите на кандидат шофьора му предлага да си плати или само теоретичния изпит или само практичния или пълна „застраховка”. Изпитвачът остава процент за себе си, а остатъка предава на началника си. Той обаче събира пари и от служителите от пътния контрол. Те събират „такса спокойствие” от транспортните фирми, които претоварват камионите и карат технически неизправни камиони и автобуси. Пунктовете за технически прегледи, които си плащат таксата, издават документи без да извършват реално прегледи. Записите от камерите им никой не ги гледа/както и нашите/. Началникът от своя страна оставя процент за себе си и предава парите в Изпълнителна Агенция Автомобилна Администрация. Там се разпределят проценти за отделните служители, за директора и министъра. Останалите пари отиват в партийните каси. Партиите са си разпределили държавните институции и всички крадат и ги използват за чадъри за своите фирми и да рекетират другите.
ТОВА Е ОБЩЕСТВЕНА ТАЙНА, А ВИЕ СИ МЪЛЧИТЕ!?
ЗАЩО?!?!?
ТОВА СЪЩО Е ОБЩЕСТВЕНА ТАЙНА И ВСИЧКИ НИЕ ЗНАЕМ ЗАЩО !?!?
ВСИКИ СТЕ ЗАВИСИМИ ОТ ПАРТИИТЕ И СЕ СТРАХУВАТЕ ЗА ЗАПЛАТКИТЕ СИ!
ТАКА ЛИ СРЕД ВАС НЕ ОСТАНАХА СМЕЛИ ХОРА, КОИТО ДА ВЪЗСТАНАТ?
ДА СМЕЛИТЕ ВЕЧЕ НЕ РАБОТЯТ КАТО ЖУРНАЛИСТИ, А САМО КАТО „ЛЮБИТЕЛИ- ЖУРНАЛИСТИ” В НЯКОИ САЙТОВЕ.
ДАМИ И ГОСПОДА ОТ ЧЕТВЪРТАТА ВЛАСТ, СЕГАШНОТО СТАТУКВО ЩЕ СЕ ПРОМЕНИ, КОГАТО „ЛЮБИТЕЛИТЕ- ЖУРНАЛИСТИ” СТАНЕТЕ БОЛШИНСТВО !!!
А, ВОЙНАТА ПО ПЪТИЩАТА ЩЕ НАМАЛЕЕ, КОГАТО „ИНСТРУКТОРИТЕ- ЛЮБИТЕЛИ” СТАНАТ МАЛЦИНСТВО!!!!
БЪЛГАРИЯ ЦЯЛА СЕГА ВАЗИ ГЛЕДА !!!
Няма коментари:
Публикуване на коментар