12.06.2014 г.

„Победен гол” на СЗ-поетът Михаил Цветански – хит във фейсбук

Майсторът на римите, старозагорецът Михаил Цветански буквално взриви фейсбука със стихотворението си, посветено на стартиращото днес Световно първенство по футбол.
В произведението му е събрана целия сблъсък, който поражда във фамилиите мондиала. Ето и творбата:

"ПОБЕДЕН ГОЛ"


Купи салатка свежа днес за мача,
ракийката във фризера сложи,
ако ни бият, няма да заплача,
но кой ли може да ме утеши...

Ще удуша със думи съдията
и ти навярно ще го отнесеш,
ах, пред екрана нощничка не мятай,
че стрелям по пеналта ти с копнеж.

Вечерята дори не бих погледнал,
ако загубим точно на финал
и на крака ми ласкаво да седнеш -
гърмиш напразно женски арсенал.

Да, знам, очакваш два-три яки гола
във мрежата на тази лунна нощ,
с екипа розов, пазарен от Мол-а,
ме дебнеш от засада с поглед лош...

Пред бирите - греди на моите страсти,
аз хвърлям се след нежния ти фалц,
а ударите ти - така опасни,
ме омагьосват като дъхав малц...


Защо ли съдията те заглежда,
за него чувам друго пеят днес,
ще бъдеш купата ми, тъй изглежда,
а него ще даря с нарочен жест...

ще стана най-добрият нападател
в последната минута на нощта
и топката красиво ще изпратя
със удар точен в твоята врата.

Няма коментари:

Публикуване на коментар