Комисията за защита на потребителите (КЗП) завежда колективни искове срещу трите мобилни оператора заради изпращане на съобщения при играта "Стани милионер", които заблуждават участниците в нея, съобщиха от комисията.
Проверката на КЗП на хазартната игра показала, че обажданията към потребителите внушават, че участието им е безплатно, а в същото време техните отговори се таксуват.
Заблуда се съдържала и в текстовете на подканващите sms-и. Те създавали впечатление у потребителите, че вече са избрани за участие в разпределянето на наградите и трябва само да се обадят или изпратят sms.
До момента в Комисията са постъпили над 260 жалби на потребители във връзка с играта „Стани милионер”. Най-често те се оплакват от постоянни sms атаки и заблудата, че играта е безплатна.
Заблуда се съдържала и в текстовете на подканващите sms-и. Те създавали впечатление у потребителите, че вече са избрани за участие в разпределянето на наградите и трябва само да се обадят или изпратят sms.
До момента в Комисията са постъпили над 260 жалби на потребители във връзка с играта „Стани милионер”. Най-често те се оплакват от постоянни sms атаки и заблудата, че играта е безплатна.
Подобни нарушения на правилата КЗП установила още в началото на годината при провеждане на аналогична хазартна игра „СМС за милиони” – „Пари на мига”. Тогава трите мобилни оператора са прилагали същата агресивна търговска практика, забранена със заповеди на председателя на КЗП.
Организаторът на играта - „Ню геймс” ООД, също е заблуждавал потребителите, премълчавайки съществена информация за начините за участие и отказ от играта. За него това също е повторно нарушение и за да бъде спряно, ще бъде заведен колективен иск.
Организаторът на играта - „Ню геймс” ООД, също е заблуждавал потребителите, премълчавайки съществена информация за начините за участие и отказ от играта. За него това също е повторно нарушение и за да бъде спряно, ще бъде заведен колективен иск.
Няма коментари:
Публикуване на коментар