27.08.2013 г.

"Аз, проклетникът 2" е обявен за най-популярна анимация в киносалоните

"Аз, проклетникът 2" е най-успешната анимация за годината у нас с приходи от 1 001 903 лв. и 118 300 посещения в киносалоните, в световния боксофис комедията с миньоните зае второ място сред всички филми за 2013 г., съобщават разпространителите.
С постигнатите резултати продукцията на "Юнивърсъл" се превърна и в третия най-касов филм в България за годината - след "Бързи и яростни 6" и "Хензел и Гретел: Ловци на вещици".
Миньоните превзеха кината не само у нас, но и в целия свят, като глобалният им успех е дори още по-впечатляващ. С 805,8 млн. щатски долара "Аз, проклетникът 2" излезе на първо място сред анимациите и на второ - след "Железният човек 3" - сред всички премиери от началото на годината.
Комедията е третият най-касов филм в историята на студиото "Юнивърсъл", което доскоро дори не произвеждаше анимации. Поради сравнително ограничения си бюджет "Аз, проклетникът 2" обаче е най-печелившата му продукция. Според анализаторите само въпрос на време е филмът да влезе и в "клуба на милиардерите" - след предстоящите му премиери в Япония, Южна Корея и още шест страни.
"Аз, проклетникът 2" има основен принос за рекордно добрите резултати на "Юнивърсъл" - в средата на август студиото обяви, че е регистрирало приход от над 1,8 млрд. щатски долара в международния боксофис. Това прави 2013 година най-успешната в историята на компанията.
След тези грандиозни успехи не е чудно, че студиото се е заело да превърне главните виновници - жълтите слуги на Гру - от второстепенни персонажи в звезди. Малчовците, станали емблематични образи за поредицата, извоюваха участието си в собствена продукция - "Миньоните". Филмът ще бъде предистория на "Аз, проклетникът" и ще разкаже историята на жълтурковците и срещата им с Гру. Премиерата е насрочена за декември 2014 година.

Няма коментари:

Публикуване на коментар