Под наслова „Открийте красотата на България“официалната
медия на Wizz Аir започва представяне на нашата страна с Казанлък
Казанлък е българският град, избран от авиокомпания Wizz
Аir, с който започва представянето на България на аудиторията на най-голямата
авиолиния в Централна и Източна Европа, достигаща до 1.25 милиона пътници на
месец. Така през месеците февруари и март 2014 г. близо 2.5 милиона души,
пътуващи по всички дестинации на Wizz Аir в Европа и света, ще могат да
опознаят Казанлък с неговите природни дадености и уникални културно-исторически
забележителности.
В своята специална рубрика “Discover the beauty of
Bulgaria“ („Открийте красотата на България“) Wizzair Magazine популяризира
града на розите и ще даде вдъхновение за посещение в нашата страна и в Долината
на розите и тракийските царе на туристите, пътуващи по всички 300
линии на авиокомпанията. Списание Wizzair Мgazinе е официалната медия на
Wizz Аir, което е безплатно и достига до всеки пътник на борда на неговите
самолети. Представянето на нашата страна в броя за февруари-март ще бъде един
вълнуващ досег на пътуващите с природните забележителности и културното
богатство на България. И специално място тук заема Казанлък с уханието на маслодайната
роза и мистериите на древните траки.
В България Wizz Air е превозила над 900 000
пътници през 2013 г. и обяви нови отсечки от София до Тел Авив, Малмю, като
започна 2014 г. с 22 отсечки в продажба по българската мрежа. Така през
2014 г. Wizzair очаква да увеличи броя на пътуващите от и за България с 30% ,
което означава 26 000 пътници на седмица или над 1.3 милиона на година.
В представянето на Казанлък са използвани снимки на
фотографите Александър Иванов и Добромир Димов, предоставени на Община Казанлък.
Няма коментари:
Публикуване на коментар