НАП вече изпраща имейли на своите клиенти с информация за
всички плащания по тяхната данъчно-осигурителна сметка. Това съобщиха вчера от
приходното ведомство. Електронната услуга е безплатна и позволява пълно
проследяване на плащанията за данъци и осигурителни вноски. До този момент са
пратени 272 000 съобщения.
За да може да се ползва услугата, гражданите и фирмите, трябва да разполагат с електронен подпис и да имат достъп до данъчно-осигурителната информация. Имейл услугата е достъпна и за клиентите, които имат персонален идентификационен код (ПИК) и са посочили електронен адрес за кореспонденция. Притежателите на ПИК имат възможност да направят и електронна справка в сайта на НАП за всичките си задължения и плащания.
С новата е-услуга могат да се следят и данните за неплатени глоби, санкции, наложени от различни държавни органи и изпратени за принудително събиране от НАП. Подробна информация за плащането на данъци, вноски и всички процедури за издаване на ПИК може да бъде получена на телефон 0700 18 700 на цената на стандартен телефонен разговор.
За да може да се ползва услугата, гражданите и фирмите, трябва да разполагат с електронен подпис и да имат достъп до данъчно-осигурителната информация. Имейл услугата е достъпна и за клиентите, които имат персонален идентификационен код (ПИК) и са посочили електронен адрес за кореспонденция. Притежателите на ПИК имат възможност да направят и електронна справка в сайта на НАП за всичките си задължения и плащания.
С новата е-услуга могат да се следят и данните за неплатени глоби, санкции, наложени от различни държавни органи и изпратени за принудително събиране от НАП. Подробна информация за плащането на данъци, вноски и всички процедури за издаване на ПИК може да бъде получена на телефон 0700 18 700 на цената на стандартен телефонен разговор.
Няма коментари:
Публикуване на коментар