Влогърът шества в книжарниците на „Хеликон” през февруари
На
страниците на „Нещата, на които не ни учат в училище“ са събрани дванадесет
смешно-сериозни, комично-трагични истории. Лъжата, страхът, щастието и
очакванията – това са само част от темите в книгата. В дебютното си заглавие
влогърът Емил Конрад споделя лични размишления и преживявания в типичния си
шеговит и прям стил. Броят на историите кореспондира на дванадесетте класа в
училище и всяка от тях засяга тема, близка не само до тийнейджърите.
Тринадесетата глава принадлежи на читателите – всеки сам може да допише книгата
и да изпрати своя текст. Но не само това прави книгата уникална. Четири от
илюстрациите в нея съдържат QR кодове, които при зареждане отвеждат до четири
клипа, създадени специално за книгата.
Книгата е на Емил Конрад, който не е познат на
по-възрастните любители на литературата, а и все още не е съвсем сигурно за
мнозина, дали неговата книга е литература, но за тийнейджърите е истински идол.
Ето
и пълната програма на турнето му през февруари, след като старта бе даден на 7-ми в столицата:
14
февруари (събота), 14:00 ч. – Хеликон Бургас
15
февруари (неделя), 12:00 ч. – Хеликон Стара Загора
15
февруари (неделя), 17:00 ч. – Хеликон Пловдив – Център
21
февруари (събота) 12:00 ч. – Хеликон Шумен
22
февруари (неделя) 14:00 ч. – Хеликон Русе
28
февруари (събота) 14:00 ч. – Хеликон Благоевград
1
март (неделя) 14:00 ч.– Хеликон Велико Търново
Със сигурност Емил Конрад е феномен.
Да се издържаш от YouTube, както и от българския му аналог - Vbox7 не е невъзможно, но със сигурност не е лесно. Работата на Емил Конрад де факто е да прави видео наръчник за различни социални ситуации, насочен към тинейджъри. Основните му предимства са хуморът, доброто излъчване, и овладяването на различните социални мрежи и сайтове с еднакъв успех. С други думи Емил Конрад самостоятелно постига "интегрирания подход," за който повечето марки плащат скъпоструващи услуги.
Гледанията на клиповете на Конрад в youtube са общо почти 11 милиона за три години (при 140 хил последователи). "Кифилите във Facebook" е най-гледаното му видео във vbox7, с над четвърт милион гледания. От поне година Емил Конрад не е изпадал от класацията на тримата най-гледани автори на видеа в сайта, като най-често е на първата позиция.
Във Facebook го следят 210 хиляди души, а в Twitter - почти 20 хиляди. Последователите в не толкова популярният в България фотосайт Instagram са 50 хиляди. Конрад поддържа собствени Tumblr и Vine, а съдържанието за всека от мрежите е различно. В Twitter може да видите мнение за присъдата на Цветан Цветанов, във Facebook профила се появяват снимки на кучета и котки, в Instagram се документират моменти като подписването на предварително продадените му книги, а в Tumblr - красиви жени.
Да се издържаш от YouTube, както и от българския му аналог - Vbox7 не е невъзможно, но със сигурност не е лесно. Работата на Емил Конрад де факто е да прави видео наръчник за различни социални ситуации, насочен към тинейджъри. Основните му предимства са хуморът, доброто излъчване, и овладяването на различните социални мрежи и сайтове с еднакъв успех. С други думи Емил Конрад самостоятелно постига "интегрирания подход," за който повечето марки плащат скъпоструващи услуги.
Гледанията на клиповете на Конрад в youtube са общо почти 11 милиона за три години (при 140 хил последователи). "Кифилите във Facebook" е най-гледаното му видео във vbox7, с над четвърт милион гледания. От поне година Емил Конрад не е изпадал от класацията на тримата най-гледани автори на видеа в сайта, като най-често е на първата позиция.
Във Facebook го следят 210 хиляди души, а в Twitter - почти 20 хиляди. Последователите в не толкова популярният в България фотосайт Instagram са 50 хиляди. Конрад поддържа собствени Tumblr и Vine, а съдържанието за всека от мрежите е различно. В Twitter може да видите мнение за присъдата на Цветан Цветанов, във Facebook профила се появяват снимки на кучета и котки, в Instagram се документират моменти като подписването на предварително продадените му книги, а в Tumblr - красиви жени.
Няма коментари:
Публикуване на коментар