23.05.2014 г.

Сън за размисъл преди евровота

Този парад не е сън, а част от тържествата на 9 май
Кампанията за евровота (която вече приключва) протече с обичайните послания и „удари под кръста”. Отново ни обясняват, че нашия глас е важен, че другите (политическите им опоненти) са маскари, че от нас зависи и т.н. Обичайните дрънканици, като социолозите определено ни омайват и напомнят, че ако гласуваш за по-малка партия или за независим, ще си изгубиш гласа. Вместо да размишлявам, реших да мисля на сън – за кого да гласувам, защото винаги го правя, въпреки че все се заричам поредния вот да мине без мен.
Сънувах размислително, повлиян от това дето съм го видял и чул по време на агитацията. Първа бе, съвсем нелогично според социолозите Атака. Те и на сън заложиха на руската карта – Волен получи измислен руски орден и закри кампанията си с концерт на „Любе”. По телевизията (дори и насън) текат трогателни клипове за благодарности към волния вожд. Това не е на хубаво! Проверих после в новия политически съновник, дето се появи в интернет. Това означавало, че или ще благодаря или най-вероятно ще се извинявам след изборите, ако пусна бюлетина за Сидеров. Ще моля за прошка най-вече себе си!!!
Сънувах и Сергей (ужас, да бях сънувал някоя красавица по-добре, но подсъзнанието трупа и освобождава информация, на базата на видяното). Той обещава същото дето говори по телевизията и на предизборните срещи – социална икономика и реиндустриализира на Европа и България. В съновника пише, че това означава, че ще спечеля по празниците надбавка, може и от тотото, до 40-50 лева максимум, които преди това ще взема на заем и предварително ще съм ги похарчил.
Яви ми се в съня и Бойко, той обеща отново да бъде победител и да върне Дянков от Русия с двойно по-голяма постна пица. Похвали се и със завършените проекти, които щели да са последните, до съставянето на новия, пак Бойков кабинет. Това означавало, че ще пътувам по магистралата с много затегнат колан.
Доган пък нищо не ми обеща, ами само ми рече – де холан, не се кахъри за мен чоджум – европейските либерали имат от мен сигурни три депутата! Според съновника туй означавало, че пак ще ми гледат на горчиво турско кафе, дето друг ще го изпие, а за мен ще остане само утайката. Ако намеря врачка, можело и да ми погадаят за по-доброто бъдеще.
Бареков и той ми се яви в съня, барабар със сите войводи. Той ми каза, че ще бъде трети на евровота и после веднага съставял нов кабинет, връща Народната република и задължителната военна служба.Тълкованието за това е, че пак ще бъде излъган от някой, дето задминава в лъжите и най-опитните и дърти цигани.
Реформаторският блок ми се явиха в съня анблок, начело с Кунева дето тъй беше застанала отдясно, че всъщност вече беше най-вляво. Те ми обещаха изненада! Каква, не разбрах! Според съновника това означавало, че ще се излъжа сам.
Появиха се и двамата кандидат шефове на Еврокомисията – Юнкер и Шулц. Първият каза, че задължително ще подпише трансатлантическото споразумение със САЩ, който ще даде пълна свобода на корпорациите, на продажбата на ГМО-продуктите и хормоналните меса, на добива на шистовия газ, според което европейците вече щели да заживеят като американците.
Шулц спомена за смекчаване на тона срещу Русия, минимална работна заплата, която да не е обидна и строителството на „Южен поток”. Това щяло да стане с увеличаването на бюджетните дефицити на страните-членки. Как ще се връщат борчовете не каза…
Такъв сън нямаше тълкование в интернет. Това най-вероятно е на санкции и мониторинги над страната от ЕС. Независимо какъв е резултата от изборите. Или още по-вероятно, че някои хора, които не познавам ще определят отново живота ни от Брюксел. Сред тях ще има и 17 българи, с един по-малко от предния мандат. Чак сега си зададох въпроса – а кои бяха последните ни депутати там и какво свършиха? Най-накрая реших, че ще гласувам за който съм си решил! То от сън и размисъл полза няма…

Димитър Славов 

Няма коментари:

Публикуване на коментар