6.08.2015 г.

„Лейтенант Грубер” продуцира кинолентата „ЗакАрия”

Очарованието на страната ви и хората, с които се срещам тук, ме доведоха отново в България - за трети път, каза в интервю за БТА актьорът Гай Сайнър, познат на българската публика с ролята си на лейтенант Грубер от сериала "Ало! Ало!". Просто съм влюбен в страната ви, сподели Сайнър.
Според британския актьор огромната популярност на сериала "Ало! Ало!" може би се дължи на това, че езикът на комедията е универсален и като караш хората да се смеят, те те приемат в сърцата и домовете си.
"Хуморът, освен че е универсален език, е и силно лечебно средство", смята Сайнър.
Гай Сайнър участва като актьор и продуцент във филма "ЗакАрия" - филм на ужасите за войната, който се очаква да излезе в края на следващата година. Той обеща, че в този филм ще изненада почитателите си с роля в съвсем ново амплоа.
"Въпреки че хората ме свързват с комедиен образ, в дългата си кариера съм изиграл повече драматични, отколкото комични роли. Но аз съм актьор, това правя - играя, влизам в кожата на различни персонажи, и това е велико преживяване. Обичам тази професия!", допълва Сайнър.

Няма коментари:

Публикуване на коментар