31.10.2017 г.

Стефан Данаилов написа книга за живота си

 „Романът на моя живот” излиза на рождения му ден – 9 декември


„Отдавна ме канят да напиша книга за моя живот. Дълго отлагах, защото смятах, че има достатъчно време пред мен”, казва Стефан Данаилов, цитиран от Канал 3.
Томчето със знака на „Книгомания” излиза на 75-ия му рожден ден на 9 декември. Тогава е и премиерата в Народния театър. Мемоарите са пренесени на хартия в съавторство с журналиста продуцент Георги Тошев - на базата на много интервюта, спомени и снимки от детството до днес. „На тези години е смешно да мисля за бъдещето. Разтоварвам и подреждам багажа на миналото, за да разбера къде съм в настоящето. И като че ли все пак мечтая за бъдещето. Скришом. Да си спомняш сигурно е удоволствие, но и проклятие. Безброй образи, думи, случки и емоции нахлуват у мен", пише в увода Мастера. В „Романът на моя живот” има всичко: и смешни случки, и любовни истории, и разкази от снимачните площадки, и неизвестни досега подробности за политическите битки на политика. „Мери ми липсва...
Пусто ми е. Трябваше да мине известно време от смъртта й, за да напиша тези редове. Страхувах се, че спомените ще ме потиснат. Не е лесно да останеш с тях, те са като призраци. Обръщам се назад едва днес, на 75 – за да подредя мислите си. Виждам, че не мога да се сърдя на живота си. Той ме е радвал и натъжавал, карал ме е да се усмихвам", споделя още Ламбо. Много от историите, разказвани за него през годините, са по-различни от истината, която стои зад тях. „Някои са ме белязали, другите съм забравил. Може да звучи като клише, но мисля, че съм успешен човек. Честен, открит и весел. Благодарен съм и не скривам радостта си от добрата дума", откровеничи още актьорът.

Специално място е отделено на партньорките му в киното, сред които са Катя Паскалева, Невена Коканова, Доротея Тончева, Виолета Гиндева, Аня Пенчева и много други. Макар да е дискретен в подробностите и да поставя съпругата си на първо място, Ламбо дава да се разбере, че с някои от тях отношенията са надхвърлили партньорството. „Не съм плейбой, макар че и така ме наричаха. Аз просто харесвам и обичам жените", не крие той. И добавя: „Понякога нарочно дразня тези, които ме предизвикват. Правя го майсторски, все пак съм добър актьор. Никога не съм живял с мисълта, че светът е мой. Вие знаете кой стои зад този разказ”.

Няма коментари:

Публикуване на коментар