В бъдещето няма смърт, но няма и нов живот! – това ще
разберат читателите от романа „Бъдеще” на руснака Дмитрий Глуховски. Книгата му
го поставя до други майстори на жанра, може би, само насилието е малко повечко.
Добре дошли в бъдещето. Безсмъртието и вечната младост са вече факт, а само в Европа живеят 120 милиарда души. Целият континент е покрит с огромни кули, извисяващи се на километър-два над повърхността, солидни и вечни. Деца няма –ако двама души искат дете, то единият от тях трябва доброволно да се откаже от безсмъртието си. Мнозина опитват да измамят системата и попадат на мушката на военизираните Безсмъртни –маскирани щурмуваци, които силом инжектират серума, причиняващ най-страшното: ускорена старост.
Ян е Безсмъртен и знае, че той и другарите му са последната преграда пред хаоса. Отгледан е в интернат, преживял е ада. Сега има за задача да залови опасен терорист. Ако успее, ще се доближи до върховете на кулите, където живеят богатите и щастливите… но го очаква огромна изненада.
От автора на „Метро 2033” и „Метро 2034” идва мащабна антиутопия с нов поглед към класически дилеми от гръцките митове, "1984" на Джордж Оруел и "Прекрасният нов свят" на Олдъс Хъксли.
Добре дошли в бъдещето. Безсмъртието и вечната младост са вече факт, а само в Европа живеят 120 милиарда души. Целият континент е покрит с огромни кули, извисяващи се на километър-два над повърхността, солидни и вечни. Деца няма –ако двама души искат дете, то единият от тях трябва доброволно да се откаже от безсмъртието си. Мнозина опитват да измамят системата и попадат на мушката на военизираните Безсмъртни –маскирани щурмуваци, които силом инжектират серума, причиняващ най-страшното: ускорена старост.
Ян е Безсмъртен и знае, че той и другарите му са последната преграда пред хаоса. Отгледан е в интернат, преживял е ада. Сега има за задача да залови опасен терорист. Ако успее, ще се доближи до върховете на кулите, където живеят богатите и щастливите… но го очаква огромна изненада.
От автора на „Метро 2033” и „Метро 2034” идва мащабна антиутопия с нов поглед към класически дилеми от гръцките митове, "1984" на Джордж Оруел и "Прекрасният нов свят" на Олдъс Хъксли.
Няма коментари:
Публикуване на коментар