В Болница „Тракия" отвори врати „Център на
пациента", в който всеки човек може да получи помощ при лечението си. За
тази цел в него на разположение на пациентите и техните близки са екип от психолог
и социален работник. Те могат да окажат психологическа и емоционална подкрепа в
трудните моменти на терапията, да дадат изчерпателна информация за правата и
задълженията на пациентите, както и за възможностите им за лечение в болницата,
да отговорят на въпросите, които ги интересуват, да им предоставят
здравно-образователни материали.
Служителите от „Центъра на пациента“ в Болница „Тракия“
осигуряват и възможност за занималня на болните малчугани. Така те ще помогнат
на децата и техните родители да прекарат по-лесно времето в клиниката.
В „Центъра на пациента“ се извършва проучване на
удолетвореността на пациентите от грижите и лечението, което получават в
болницата.
Пациентите и техните близки могат да се възползват от
услугите на „Център на пациента“ в самата болница или чрез телефона на пациента
- 0882 988962 (линията е активна всеки работен ден от 10 до 17 ч.). Също така
може да получат информация на имейла на пациента в Болница "Тракия" -
patient@trakiahospital.com или на чата на пациента на сайта на болницата - www.trakiahospital.com.
Няма коментари:
Публикуване на коментар