22.05.2013 г.

Не искам да ми ги кръцнат

Мили хора, ами засрамете се! Мине, не мине време и все с моите топки се занимавате. Особено се интересуват журналистите, с които всъщност много си приличаме. И те като мен се умилкват и въртят опашки на тези, които им дават. Които не им дават ги лаят, а срещу когото ги насъскат го хапят. Обаче ние сме били проблема…
Не – проблемът е, че не мога да пиша и говоря! И при нас има разслоение – привилегировани, които имат господар и бездомни, които сме свободни. Познавам един Волф (много го мразя), той всяка сутрин минава през моята територия. Ах колко важно крачи край господаря си…Обаче има намордник и ако реша да го захапя – пази се Вълко! Щото Волф на немски е вълк, нали е немска овчарка. А аз съм от смесена раса, дето не ни обичат много, въпреки че съм си хубавец и умник.
Господарят на Волф го командва на немски – „Халт” (т.е. спри), „Цюрук” (обратно), „Форвертс” (напред), и прочие. Само дето не знае „Хенде хок” – да вдигне лапите. Волф е охранен, търсят му кучки, пак расови като него, на специална диета е, но пак си е голям гад. Лая по него, нищо не може да ми стори, щото е с намордник. Той също ме лае, но не смея да го атакувам, защото стопанинът му може да махне намордника, а никак не съм в неговата категория. Аз съм улично куче, дребничко, не зная баща си, със сигурност той няма медали. Обаче не изпълнявам команди, бродя си на воля и си живея живота. В него има много хубави моменти, особено когато е топло. Тогава храна се намира по-лесно. Вярно имам проблеми с други улични псета като Бък, който е голям хулиган. Но ето на – тази година го преборих и аз спечелих Беки. Плодът на нашата любов вече всички виждат – седем хубави палета, хубави…, като мен.
Обаче като са тръгнали онези зверове от „Екоравновесие” – ловят и кастрират. Ей, ние само една голяма радост си имаме, пък те с ножа. Щото и при хората и при кучетата политиката е една – да се уморят бедните, да не се размножават и т.н. Това е фашизъм и комунизъм в едно! Навремето разправят (край една кръчма го чух), че комунистите избивали бездомните псета…като кучета. Сега обаче хуманно искат само да ни скопят! И го обясняват научно с хуманизъм?! Той хуманизма се отнася само за хората! Научно, и аз със своя акъл смятам, че кастрацията не е решение. Най-страшни са болестите, от които може да се заразим и да ги предадем на хората. И от нас има гадини. Например – Бък! Оня ден ухапа една жена, само щото беше слънчасал и раздразнен. Вярно, тя то настъпи по погрешка, но сега какво – да му извадят зъбите ли?
Това бих ви казал, драги хора ако можех да говоря. Нашите два вида много си приличат. Трябва някак си да се разбираме! Онзи ден екип на „Екоравновесие” ме подгони, но избягах. Не искам да ми ги кръцнат! Топките! За разлика от бедните хора, па и от богатите, аз не се оплаквам. Обичам живота си, на улицата, обаче свободен. Волф да му мисли, той трябва да слуша господаря си… 
Лукавиян

Няма коментари:

Публикуване на коментар