23.07.2023 г.

Клиентът няма право...

Платил някакъв човек сметка от над 400 лева за три пържоли и проблем голям! Имал бол пари, платил. Обаче, каква наглост, описал ситуацията в социалните мрежи. Сега две браншови организации щели да съдят човека, за злепоставяне на родния бизнес...

Сервираното месо било скъпо, обаче било оценено на грам, което според ресторантьорите не е нарушение и не подвежда потребителя. А, и се оплаква, съд до дупка! Нарушен им бил престижът според Сдружение на заведенията в България и Българска асоциация на заведенията. Явно девизът „ден година храни” отдавна е заместил „клиентът има право”. Даже обвиниха покрай случая всички клиенти, че им липсвала нужната култура на хранене...

Министърът на туризма заяви, че скоро може заведенията, които използват нелоялни прийоми, да не могат да се възползват от намалената ставка зда ДДС, която покрай Ковида бе намален на 9% – за кръчмите и ресторантите. Пандемията я няма отдавна, а ставката остана с намалението. Интересно какво се случи с цените, ами те непрекъснато растът, нагоре...Не г-жо министър, вдигайте на всички данъка на старото положение, те да правят с цените и обслужването каквото си искат, а животът ще намери най-правилното решение – който няма пари, няма да иде на скъп ресторант!

Какво още искате драги представители на бранша? Искате специални клиенти -  да плащат и да благодарят. Ами няма как да стане. Затова животът ви ще е труден. Идете в близката чужбина и вижте как там се държат с клиентите, па белким разберете с какво сте се захванали...

ПП: С това въобще не искам да засегна хората, които имат заведения за хранене, но работят наистина честно и почтено, без да реват ежедневно, че някой друг им пречи   

Няма коментари:

Публикуване на коментар