Хакерската атака срещу „Сони пикчърс” вероятно ще се окаже
рекламен трик. Провокативният филм
"Интервюто" на компанията "Сони пикчърс" е спечелил над 31
милиона долара от платено разпространение онлайн и по кабелни телевизии,
предадоха Ройтерс и Асошиейтед прес, като се позоваха на киностудиото.
Между 24 декември и 4 януари комедията е събрала над 4,3
милиона продажби и платени гледания по интернет или други платформи за видео по
заявка.
До момента филмът е спечелил 5 милиона долара от прожекции
след пускането му в 580 независими кина в Северна Америка.
Първоначално прожекциите бяха спрени поради хакерска атака
срещу филмовата компания, тъй като сюжетът е политически. В основата му е
атентат срещу севернокорейския вожд Ким Чен Ун. Затова и акцията бе обявена
като заплаха за американската сигурност и бе джиросана на севернокорейците и
техния лидер. В крайна сметка международния скандал напълни касичката на „Сони”
с финансови постъпления, които са повече от добри за старт на нова филмова
продукция…
Няма коментари:
Публикуване на коментар