Онлайн изданието на автобиографичната книга на Адолф Хитлер
„Моята борба“ се превърна
в абсолютен бестселър, съобщава "Гардиан".
Авторът и журналист Крис Фараон заяви, че силният интерес към мемоарите на Хитлер се дължи основно на факта, че читателите вече могат да й се насладят на личните си таблети.
В сайта си Фараон съобщава, че няколко англоезични версии на „Mein Kampf“ са били изтеглени над 100 000 пъти само от неправителствения Internet Archive. В същото време електронното издание на книгата на Адолф Хитлер оглавява продажбите в Amazon.com, в раздела за политическа и пропагандна литература. Творбата е сред най-радващите се на интерес продукти и в ITunes. Електронното издание на книгата е сред най-продаваните и на британския онлайн пазар за историческа и политическа литература.
Пред Фараон един от издателите на книгата - Майкъл Форд, потвърди високите й продажби. Той отрече да е имал морални скрупули относно рекламирането на „Моята борба“. Според него тя не е била популяризирана усилено, като целевите й купувачи са основно хора, имащи интерес към историческата и академична литература.
В същото време продажбите на печатния формат на книгата са незначителни. Според Фараон потребителите не искат да си купуват книгата от книжарниците или да я излагат на показ в личните си библиотеки. Те се радват на удобството на електронния вариант, чрез който могат да четат дискретно книгата на места като метрото и парковете.
Високите продажби на електронното издание Фараон обяснява и
с „културния интерес“, който доведе и до скок на покупките на електронни
издания на най-различни лигави любовни романи.
Авторът и журналист Крис Фараон заяви, че силният интерес към мемоарите на Хитлер се дължи основно на факта, че читателите вече могат да й се насладят на личните си таблети.
В сайта си Фараон съобщава, че няколко англоезични версии на „Mein Kampf“ са били изтеглени над 100 000 пъти само от неправителствения Internet Archive. В същото време електронното издание на книгата на Адолф Хитлер оглавява продажбите в Amazon.com, в раздела за политическа и пропагандна литература. Творбата е сред най-радващите се на интерес продукти и в ITunes. Електронното издание на книгата е сред най-продаваните и на британския онлайн пазар за историческа и политическа литература.
Пред Фараон един от издателите на книгата - Майкъл Форд, потвърди високите й продажби. Той отрече да е имал морални скрупули относно рекламирането на „Моята борба“. Според него тя не е била популяризирана усилено, като целевите й купувачи са основно хора, имащи интерес към историческата и академична литература.
В същото време продажбите на печатния формат на книгата са незначителни. Според Фараон потребителите не искат да си купуват книгата от книжарниците или да я излагат на показ в личните си библиотеки. Те се радват на удобството на електронния вариант, чрез който могат да четат дискретно книгата на места като метрото и парковете.
Няма коментари:
Публикуване на коментар