Във връзка със сигнали за получени от наши клиенти електронни писма, в които се съдържат препратки и адреси към сайтове, за чието ползване се изисква потребителско име и парола, искаме да заявим, че Мобилтел никога не изпраща подобни писма, заявяват от компанията. Молим Ви да не използвате своето потребителско име и парола, с които влизате в електронната страница на Мобилтел, за влизане в други сайтове. Компанията се ангажира своевременно да Ви информира при възникване на подобни случаи.
Мобилният оператор моли клиентите си да имат предвид следните информация и препоръки:
В случай, че вече сте въвели потребителското си име и парола за www.mtel.bg в друг сайт ви съветваме да ги промените в сайта на нашата компания. Ако срещнете някакви затруднения може да се свържете с нашите оператори на *88.
Основната комуникация на компанията с клиентите е на български език, след това с транскрипция на латиница и на трето място на чужд език. Никога комуникацията не е само на чужд език;
Кореспонденция с клиентите НИКОГА не се извършва от името на системните администратори;
Уеб-сайтът на компанията се разпознава по брандираното му оформление, което е уникално и го различава от останалите компании;
Мобилтел НИКОГА няма да Ви изпрати електронно писмо, което съдържа интернет връзка /link/, водещ към страница, на която трябва да въвеждате потребителско име и парола. Ако получите такъв e-mail, то това е фишинг - представяне под чужда самоличност, за да бъдете подведени да споделите лична или друга поверителна информация, обикновено през фалшив уебсайт;
В момента, в който заредите страница www.mtel.bg, на най-долния ред (или в полето след Интернет адреса) на браузера се появява жълт катинар. Кликвайки върху него, можете да получите информация за сертификата на сайта, който задължително трябва да е издаден на /Issued To *.mtel.bg/;
Въвеждайте своите потребителско име и парола само на страници с Интернет адрес, започващ по следния начин: "https://", последвано от "www.", последвано от "mtel", последвано от ".bg";
Ако считате, че дадено електронно писмо е фишинг, искате допълнителна информация или имате други въпроси, можете да изпратите съобщение на: support@mtel.bg или на *88;
Няма коментари:
Публикуване на коментар