Две комисии - за защита на потребителите (КЗП) и за регулиране на съобщенията (КРС), започват съвместна проверка на "Мобилтел". Повод са зачестилите сигнали и жалби от клиенти на оператора, съобщиха вчера от КЗП. Миналия септември мобилният оператор предприе смяна на системата си за обслужване на клиенти и това доведе до закъснения на фактурите.
Най-често потребителите се оплаквали, че с месеци не могат да проверят сметките си и оставащите им минути, обясниха от КЗП. Други се съмнявали, че има надписване и двойно таксуване на разговори. Трети се жалвали, че въпреки смущенията заради смяната на системата компанията отказала да им прекрати договорите без неустойки.
"Ще окажем пълно съдействие при проверката", обяви вчера "Мобилтел" в официално становище. Компанията твърди, че повечето проблеми, посочени в жалбите, вече били преодолени. Почти всички абонати могат да се информират за текущата си сметка и оставащите минути, всички фактури до декември вече са изпратени, уверяват от телекома.
"Мобилтел" подчертава, че данните за дължимите суми са напълно точни, защото потреблението се отчита ежедневно, а фактурите минават през няколко проверки, преди да тръгнат към абонатите. Освен това всеки клиент може да се обърне към оператора за допълнителна проверка на своята сметка.
Няма коментари:
Публикуване на коментар